Problema de parella
Hola, tinc un problema amb el meu nòvio. Portem junts 2 mesos pero ara una amiga m'ha comentat q va deixar al seu nòvio pq li agradava sentir-se estimat pero no l'estimava a ella realment. Aquí ve la gran pergunta, m'he aplicat això a mi i no sé si m'agrada sentirme estimada o el meu nòvio m'agrada realment. He fet mil tests per google pero no m'ajuda cap, tots fan preguntes absurdes. No se que fer. He pensat d parlar-ho amb ell pero no sóc capaç. Teniu algun altre consell per aclarirme el cap?
Moltes gràcies
Laura Centellas

Hola!
Uau! Quina bona reflexió! És una pregunta que ens hauriem de fer més sovint. M'agrada la parella que tinc o m'agrada tenir parella?
Si no ho tens clar, pren-te un temps per anar-ho descobrint. Parla amb la teva amiga per saber com ho va descobrir ella i ves veient si t'agrada la manera de ser de la teva parella o t'agrada més dir que tens parella.
A vegades ens agrada la idea d'estar en parella però no ens agrada la persona que tenim al costat. És així el sentiment que tens?
Creiem que és una reflexió que has de fer sola i, quan la tinguis clara, llavors l'hi podràs comentar. Ell no hi podrà fer res, així que segurament seria fer-li mal sense sentit.
Si vols, pren-te 3 setmanes (fins la Revetlla de Sant Joan) per anar valorant com et sents, i ens tornes a escriure.
Una abraçada!
La Laura Centellas