No sé com em vaig sentir, i em sento confusa i malament per no saber-ho...
Hola Adolescents.cat! Fa una mica més d'un mes vaig fer match amb un noi del Tinder, no era la primera vegada que utilitzava l'aplicació ni que quedava amb algun noi d'allà, al cap de 10 dies de fer match i parlar cada dia vam quedar en persona. Amb anteriors nois vaig voler estar més temps parlant per missatge abans de quedar, però amb aquest noi com que realment em venia de gust quedar-hi, vaig pensar que si realment ho sentia així, hi quedaria en persona quan em vingués de gust i punt.
Jo li vaig dir que jo no només volia quedar per sexe, però també tenia clar que si anàvem a prendre alguna cosa i després surgia i em venia de gust, no em tallaria. De fet, jo havia tingut relacions a la primera cita anteriorment. Sé que potser sona extrany, però quan dic que no només vull quedar per sexe em refereixo a que quan quedem l'únic que es faci sigui tindre relacions, anar a prendre alguna cosa i xerrar una estona, i després embolicar-nos ho trobo diferent i m'agrada més.
Després d'anar a prendre alguna cosa, vam pujar al seu cotxe i em va dir que si volia em portaria a un lloc on estiguessim els dos sols, i jo li vaig dir que per mi bé! Jo tenia clar el que passaria després, i sento recordar que em venia de gust.
Vam començar a fer-nos petons i a despullar-nos i a mantenir relacions al seu cotxe, jo un parell o 3 de cops vaig necessitar parar, i em quedava com quieta, com necessitant descansar, realment recordo que no sabia que sentia, i ell tots els cops venia a mi, em començava a fer petons i a tocar els genitals i jo li seguia el rollo i seguiem... Un d'aquests cops que vaig necessitar parar em va preguntar si volia parar, i no li vaig respondre, perquè realment no ho sabia... Però al començar a fer-me petons i tal, vaig seguir.
Va haver-hi un moment que li vaig dir: ja està... I la seva resposta va ser dir-me que li faltava poc per corre's... Seguidament es va corre sobre meu, quan jo simplement estava al seu costat i no estava tinguent cap interacció amb ell, en aquell moment. El dia següent li vaig escriure, i li vaig comentar que aquestes dues reaccions seves no m'havien agradat, però no em va contestar gaire, i em va respondre més a altres coses que li vaig dir.
Al acabar de mantenir relacions em va portar a casa, i jo em vaig sentir com que no sabia que estava sentint, estava callada i només parlava ell, en principi vam quedar que tornariem a quedar, perquè de fet, vam anar a prendre alguna cosa i vam estar xerrant, i jo recordo d'estar còmode i agust, però de passar a parlar cada dia, jo li vaig enviar com un últim missatge preguntant-li si li venia de gust tornar a quedar i la seva resposta va ser que sí, però al proposar-li jo un dia em va dir que no podia, i des de llavors que no hem tornat a parlar, i tinc clar que per part meva no l'insistiré més.
Quan hi penso només sento confusió, ja que realment no li vaig dir que volia parar com a tal, només al final que vaig dir: ja està... Però sento que potser no vaig ser del tot clara... Li vaig dir, que sento que potser també va ser això, que jo no sé mantenir relacions sense pensar, molts cops, i ell em va comentar que havia estat amb moltes noies i sento que això em va crear inseguretat, perquè vaig sentir que potser estava siguent dels seus pitjors polvos, ja que jo només he estat amb 2 abans d'aquest noi, i també li vaig comentar que mai ho havia fet al cotxe, i que potser això també m'havia fet sentir-me com extranya...
Em fa por pensar que en algun moment aquesta situació hagi pogut estat un abús o alguna cosa semblant... Què en penseu?
Estic seguint utilitzant el Tinder, i de fet he conegut algun noi que sento que m'interessa i em ve de gust quedar-hi. Penseu que hauria d'estar un temps sense conèxer a ningú i ni embolicant-me amb algú per conèixe'm més i saber més el que vull? Com vaig fer amb aquest noi, soc de parlar les coses i dir el que em molesta, però no sé si potser seria millor no conèixer a ningú i enfocar-me més amb mi durant un temps ara mateix.
Utilitzo el Tinder, i sento que he arribat a conèxer a gent interessant per allà, però també tornant a la situació que he comentat al principi, em sento culpable, perquè jo vaig quedar amb aquell noi i ara sento que potser vaig viure una situació incòmode, quan vaig ser jo qui va decidir quedar amb ell i embolicar-s'hi, però sento que realment em venia de gust quedar amb ell.
No ho he explicat a ningú perquè sento que potser jo estic exagerant i fins i tot em fa vergonya, i a la que considero la meva millor amiga que és a la que més coses li explico, i més sobre tema de nois, algun cop m'havia sentit jutgada per ella i malament al comentar-li que utilitzava el Tinder i havia tingut relacions amb algun noi d'allà, ja que un dia recordo que em va fer un comentari que no em va fer senir bé, ja que em va dir: podries centrar-te en altres coses que en quedar amb nois del Tinder.
Moltes gràcies des de ja!
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns!
A veure si et podem ajudar a aclarir-te una mica...
El més important és que tu puguessis decidir en cada moment si et venia de gust o no. Pel que expliques, durant tota la cita (i abans) tu estaves còmode i tenies ganes de passar-hi més estona, així que endavant!
Llavors, en algun moment, tu vas deixar de sentir-te comode i li ho vas fer saber (amb els teus silencis i els teus "para") i ell ho havia d'haver respectat. Es tracta d'una situació de violència sexual i tu tens tot el dret a explicar-ho i compartir-ho amb qui vulguis. Ens sap molt greu que hagis viscut aquesta situació i que sentis que no ho pots compartir. Si vols et deixem aquest recurs per poder-te assessorar o demanar acompanyament.
Referent a la segona qüestió, si tu tens ganes de quedar amb un altre noi, endavant!! Tens tot el dret a quedar i conèixer a qui tu vulguis! No ho oblidis, d'acord?
Una abraçada!
La Laura Centellas