Què em recomaneu?
Holaaa :)
No sé molt bé com començar açò.
Primer us intentaré posar en context.
Voreu, aquest curs i el passat han sigut un poc durs, l'anterior per exclusió de grup i aquest any per la família. El curs passat la profe de valencià em va "salvar la vida", jo sols volia anar quan tocava la seua assignatura perquè després de classe comentàvem programes de la tele, música,etc…minimitzava el buit que omplien les que jo considerava les meues amigues, ja que estava amb algú "igual" (en gustos i això) a mí.
Però centrem-nos en aquest curs, jo vull estudiar filologia catalana, la qual cosa als meus pares no els agrada gens (més que res per política. Ma mare va anar fins i tot a l’institut a dir-los a les profes que no em dirigiren la paraula) aleshores el "meu cas" (i això m'inclou a mi com a persona) és molt famós entre els profes de l'Institut….
Què passa? Que soc bisexual, si li dic això a ma mare ja si que em fa fora de casa (un dia li ho vaig insinuar i no va dubtar la seua resposta) perquè els meus pares són lgtbifòbics…No sabeu els comentaris que he d'aguantar.
Bo, a açò, la meua profe de valencià d'aquest any també és bi, de fet, es casarà al setembre amb la seua novia. Pel que he sentit (li ho contava a un company), a ella també li va ser difícil dir-ho a casa… I no sé, he pensat que potser puc preguntar-li com ho va fer, per veure opcions de com fer-ho jo…
Per una part, ho faria, però per altra, tinc por o m'espanta el que ho puga dir, no sé.
Si ho faig, tampoc sé com començar la conversa…. És tot molt rallant 😭!
Què em recomaneu que faça??!!
No sé si m'he explicat però moltes gràcies de totes maneres, i d'avançat💕
Laura Centellas

Hola!
Ens sap greu que no et sentis acompanyada per la teva família... és molt dur adonar-se que els pares no sempre són com ens agradaria... una abraçada molt forta!
Pel que fa a la teva consulta, endavant! Sempre és important tenir referents i sembla que aquesta profe ho és per tu, així que segur que estarà encantada d'ajudar-te!!! Per la por que expliqui la teva situació... no creiem que sigui una informació que calgui explicar als pares, per tant, si li demanes que no ho comenti, segurament mantindrà la confidencialitat. Ja veuràs!
Envolta't de persones amb qui puguis ser tu mateixa, que et valoren per qui ets i amb qui et sentis còmode.
Una abraçada!!
La Laura Centellas