Temps Lliure
Hola, bona tarda.
Us agreixo que ens ajudeu tant de debò.
Últimament estic notant que per culpa de l'ordinador i del mòbil m'estic dsitraient massa. Encara que estigui fent un treball amb l'ordinador, em distrec amb facilitat (no tinc jocs).
També em passa quan estic fent algo propi, però en aquest cas em passa amb el mòbil.
De moment no m'està afectant amb els estudis, i no paso més de dues hores amb el mòbil, però si més de 4 amb pantalles.
Què em recomanarieu per deixar de banda les tecnologies? Perquè m'estic donant compte de que ara ho puc aturar però d'aquí no molt no ho tinc clar.
Gràcies per tot.
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules!! Ens animen a continuar amb la nostra feina ;)
Referent a la teva conducta, primer de tot, moltes felicitats!!! És fantàstic que en siguis conscient i ho vulguis millorar!!!
- Des d'aquí et recomanem que ho facis de manera progressiva. Per ex. primer estigues 20 minuts sens mirar el mòbil, després mitja hora, després 45min i finalment tota l'estona que estiguis fent els deures/estudiant.
- Posa't el mòbil en mode avió per evitar que les notificacions t'avisin. O si ho prefereixes, deixa'l a una altra habitació o a un lloc poc accessible.
- Posa't alarmes per descansar (per començar el descans i per parar el descans). Així sabràs quan t'hi has de tornar a posar.
- Escriu-te frases motivadores per seguir lluny de la tecnologia ;)
Esperem haver-te donat alguna idea que et faci servei!
Una abraçada!
La Laura Centellas