Futur
Hola,
Ultimament em sento molt raro, em faig preguntes tota l'estona, penso amb els amics, amb la meva crush etc... El fet de perque estic aquí és, no paro de pensar en el futur. Crec que penso massa, no paro de pensar de que quan em faci gran puc distanciar-me del meu grup. De que no sé com faré amics a batxiller i a l'universitat, ma mare em diu que tinc habilitats socials. Sempre ho he pensat, pero en tinc els meus dubtes. Soc d'un poble petit, i no sé com faré i com fer nous amics ja que ja tinc un grup. Penso en com trobaré parella, nou grup i penso en que en el meu grup no estem massa units, fa mesos quedavem més, últimament m'he distanciat i suposo que això ha fet que pensi més amb les amistats. Si em poguesiu ajudar o donar algun consell (de com fer nous amics). Son molts temes de cop, amistat, futur, distanciament, pensaments...
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns!
Sabem que a vegades el pensament ens pot jugar molt males passades i quan es posa catastrofista.... no hi ha qui el pari!!
Llavors sempre us recomanem que aneu mica en mica:
- Intenta no anticipar tant ni formar-te un pla gaire concret, ja que les condicions poden canviar i caldrà adaptar-s'hi!
- Centra't en aquest estiu i posa't algun objectiu respecte a aquest tema: per ex. quedar més amb la colla i conèixer 2 o 3 persones noves (només conèixer-les, llavors ja veuràs si es converteixen en amistat o no).
- Pel que a les teves habilitats, recorda que et saps relacionar amb la gent i que generalment fem servir les nostres habilitats quan les necessitem. Així que si ara no les necessites és natural que sentis que no les tens o que no "funcionen".
Com fer amistat?
Doncs començant amb el contacte visual, un somriure agradable, un apropament amb alguna pregunta, alguna broma... mostrant interès per l'altra persona, demanant per quedar fora de classe.... i observant si l'altra persona té el mateix interès que tu o no.
Mica en mica, d'acord?
Una abraçada!
La Laura Centellas