M’agrada o no m’agrada?
Hola! Es normal estar molt a gust amb un noi físicament, tenir ganes d’explicar-li coses, tenir ganes de fer-li petons, etc. però després quan no estem junts no tenir la necessitat d’estar sempre amb ell i de trobar-lo a faltar cada dia? I que si ell em diu molt sovint “et trobo a faltar, nomes penso en tu, etc etc etc” m’acabi agobiant?
Esque fa uns mesos que estic quedant amb un noi i en persona estic 10/10 pero després quan estic sola tambe estic be i no tinc la necessitat d’estar cada moment amb ell i tampoc el trobo cada dia a faltar com ell a mi; i això em fa sentir bastant malament..
M’agrada o no m’agrada? En part no me’l trec del cap però estic més pendent de descobrir que sento realment que no pas de centrar-me en aquesta persona en si. Es normal que passi això els primers mesos i que tingui alguns dubtes? Què he de fer? Es una persona molt important per mi i si m’imagino que ell em deixés se que ho passaria malament la veritat.. aleshores, que significa això? Que sento i que m’està passant?
Laura Centellas

Hola!
És completament normal i molt sa!! Això és una relació sana!! Estar bé amb una persona, tenir ganes d'estar-hi a prop, explicar-li el que t'ha passat durant el dia.... però sense que això impliqui que no estàs bé la resta d'hores que no estàs amb ella.
Aquest noi sembla que t'agrada i que tu li agrades a ell, així que... endavant! Ara bé si notes que els seus comentaris de "et trobo a faltar" t'atabalen una mica, fes-li saber i recorda-li que pot tenir vida més enllà de la relació.
És important que les dues persones mantinguin la seva individualitat i trobin moments per estar amb parella.
Gaudeix d'aquesta sensació ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas