pensaments suicidas
hola, fa temps que estic a terapia. He probat molts tipus, ingres, medicacions, hospital de dia, pero res em treu les ideas de mort. Nose que fer. No crec que aguanti molt mes
Laura Centellas

Hola!
Els pensaments suicides poden ennuvolar la nostra ment. Apareixen i no marxen fàcilment. Són pesats, intrusius, es fiquen en tots els racons de la nostra vida... I tarden molt a marxar. És com si no ens vulguessin deixar sol/es.
La mort és una solució definitiva a situacions que són temporals. Sabem que es veu com un túnel sense final. Però hi ha final. D'aquí un temps estaràs millor. T'has de perdonar la vida fins que estiguis millor. Si has provat tantes solucions vol dir que hi ha un motoret intern que vol estar bé. Confia en això. Recorda-t'ho. Ho estàs intentant resoldre i necessita temps. Necessita molt temps. A vegades es fa etern, però va fent efecte. De veritat.
Nosaltres seguim aquí, escriu-nos sempre que ho necessitis. Escriure és una teràpia per l'ànima. També et deixem un número d'atenció les 24h del dia per si ho necessites. Hi pots trucar quan sentis que aquests pensaments t'envaeixen i t'escoltaran. Fes-lo servir si el necessites.
900 925 555
Ens agradaria que ens anéssis escrivint i explicant com estàs. Comparteix també aquest malestar amb el teu o la teva psicòloga. Així podreu veure com enfocar-ho.
Una abraçada molt forta i plena d'amor! Et volem amb vida!
La Laura Centellas