Desmotivacio
Us escric perquè aquest any he començat la universitat i em sento molt desmotivada, em costa molt concentrar-me per estudiar i mai havia tingut problemes d'aquest tipus i a part estic com molt mandrosa en general. És com si fos una altra persona i no m'agrada gens perquè m'està perjudicant molt en l'àmbit acadèmic.
Laura Centellas

Hola!
La primera pregunta que ens ve al cap és: t'agrada el que estàs estudiant? A vegades la mandra apareix per dir-nos alguna cosa. Què t'està dient?
- Estàs molt atabalada amb els estudis?
- Sents que tens massa feina i no la pots assumir?
- No t'està agradant i no saps com dir-ho?
- Tens altres motivacions i els estudis passen a segon pla?
- Estàs cansada i necessites descansar?
Queda poc per final de curs, intenta organitzar-te la feina que et queda, sense exigir-te les notes que normalment treus. Busca aprovar o treure't les assignatures amb una nota correcta. Ara no és moment per projectar grans notes.
I per començar a estudiar, deixa-t'ho tot preparat:
- Els apunts i l'ordinador sobre la taula
- una infusió o un cafè per no haver-te d'aixecar.
- El mòbil en mode avió per evitar distraccions.
- ...
Mica en mica, d'acord?
Una abraçada!
La Laura Centellas