Estic una mica confosa
Hola!!! Fa uns 5/6 mesos que estic quedant amb un noi i be, no estem junts com a tal però casi casi (fem plans de parella i tot això). Però al principi si que es veritat que com que no vam parlar del que podia fer cadascú i el que no doncs hi van haver-hi una sèrie de petits problemes.. ara estem super bé i quan estic amb ell em sento molt còmoda, podem parlar de qualsevol cosa, estic a gust, si hi ha alguna cosa que em “molesta” li faig saber, hi ha bona comunicació… Però quan estic sola també estic bé i dubto de si realment tinc sentiments cap a ell. Es a dir, quan estic amb ell es com que noto que estic pillada o m’agrada però quan no estic amb ell, tot i que a cops pensi en ell, dubto de si m’agrada.. no sé a que es deu això…
Ha de passar més temps? Es perquè el vec cada dia (ja que anem junts a classe) i no tinc temps per trobar-lo a faltar? No entenc perquè estic així; també he de destacar que jo en aquest temps vaig tenir un error i em vaig liar amb un altre noi i em vaig arrepentir moltíssim i lo primer que vaig fer va ser demanar-li perdó al noi amb el que estic quedant i realment ho vaig passar fatal quan durant aquells dies no em volia parlar i no volia saber res de mi.. aleshores significa que si que m’agrada de veritat si vaig patir tant perquè em deixés de parlar?? Però alhora estic molts dies neguitosa perquè penso que si em va passar allò es perquè no m’agradava aquest noi tant com em penso.. però al mateix moment quan ens veiem cada dia a classe hi ha moltes miradetes, m’agrada veure’l, m’agrada quan davant de la resta de gent ell es posa al meu costat, quan no hi es ho noto.. etc
No ho se, estic molt confosa i no sé si m’agrada o no; a cops m’imagino fent plans amb ell, però alhora penso que potser si s’acabés no em faria tant mal com crec (o si, perquè clar, m’hi hauria de trobar en la situacio..), i tampoc tinc la necessitat de parlar amb ell cada dia però si passen tres o quatre dies sense que parlem doncs ja estic pensant en obrir-lo.. no ho se, pot ser degut a que en el passat vaig tenir una relació amb un noi i quan em va deixar ho vaig passar molt molt malament i es com que ara tinc por i m’obligo a no pillar-me d’aquesta persona amb la que estic quedant? Vaig una mica perduda amb aquest tema..
Laura Centellas

Hola!
Sembla que la relació va bé i el problema que hi ha són els mites de l'amor romàntic!
Tots dos esteu a gust, tu t'hi sents comode, tens ganes d'estar amb ell, de parlar sense que sigui una obsessió, de mirar-vos, us trobeu a faltar... és una relació súper sana!!
I quan estàs sola, també estàs bé! Genial!! És el que hauria de ser. Hem de poder tenir parella i estar bé quan no estem amb ella. Hi ha d'haver prou tranquil·litat per gaudir del moment i saber que un altre dia (o més tard) estareu junts.
Intenta centrar-te en el que t'aporta la relació i gaudeix-la! Sembla que és una relació molt bonica ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas