Relació complicada
Hola, què tal?
Bueno, us escric per un tema d'amor. Acabo d'anar de colònies i m'agradava una noia de la meva classe. Tinc la certesa que és lesbiana i jo també, però a ella li atreïa una altra noia del nostre insti. Resulta que van sortir el curs passat i suposo que es volien liar. No sé si va passar, però jo li vaig preguntar si jo li agradava i em va dir que no. Potser és perquè era en mal moment, ella estaria confosa, etc. No ens coneixem massa, però parlem a classe de vegades i a les colònies hem estat juntes bastant temps. El primer dia vam jugar juntes a la play i ens ho vam passar molt bé. es va riure molt. M'atrau molt físicament però també vull passar temps amb ella. Vull una relació, no un lio. Les dues tenim 15 anys, ella és molt masculina i jo sóc més O menys femenina. Vaig ballar Vogue davant d'ella i tot, i em mirava. Vam ballar al Just Dance juntes. L'última nit va posar cançons d'amor i les va cantar molt fort, i no sé si eren per a mi (una indirecta perquè jo estava allà) o si eren per l'altra noia. El problema es que els dos últims dies m'ha ignorat i no m'ha parlat perquè estava incòmoda amb mi. La meva professora de castellà em va aconsellar, perquè jo estava molt trista amb la situació. Em va dir que quedés amb ella durant l'estiu aviam si podia florir l'amor, i jugar a fútbol, caminar, veure una peli, etc. Però no sé si això em farà més mal o si és una bona idea. Volia dir-li de quedar la setmana que ve, però hauran passat pocs dies després de les colònies i no sé si és la millor idea. M'agradaria que em donessiu consell o la vostra opinió sobre el tema.
Gràcies per tot,
Salutacions
Laura Centellas

Hola!
A vegades ens agafem a les senyals més imperceptibles per no afrontar-nos a situacions que ens causarien dolor.
Amb la teva consulta no tenim prou informació per saber què sent ella, de fet, només ho sap ella. Però la nostra experiència ens diu que si algú sent atracció o té interès per una altra persona s'hi acosta. Pel que ens expliques, ella et va dir que no li agradaves i, tot i que heu passat uns dies divertits juntes, ara no t'està escrivint... Sembla que de moment ella t'està donant una resposta.
No sabem què pot passar més endavant, però si ella canvia d'opinió, haurà de fer el primer pas i fer-t'ho saber.
Una abraçada!
La Laura Centellas