autosabotatge
hola bones,
el q passa es q quan estic en un moment feliç, penso q no pot ser real i per tant, em poso trista. com puc deixar de pesar coses dolenntes i deixar d 'emparanoiarme?
Laura Centellas

Hola!
El nostre cervell està preparat per actuar davant els perills, per això és natural que quan hi ha una estona de calma estigui alerta per si les coses van malament.
Tot i així, quan vegis que aquests pensaments t'apareixen...
- Deixa que passin. Observa'ls i enten-los. Dona'ls les gràcies per avisar-te.
- Recorda que tens totes les eines per afrontar les situacions complicades. Tingues present que quan hi ha hagut problemes, ja has après a reaccionar.
- Fes 3 respiracions profundes, centra't en el moment present i deixa que la ment es focalitzi en el que estàs vivint.
Sabem que és difícil, però amb una mica d'entrenament poc a poc et serà més fàcil.
Una abraçada!
La Laura Centellas