L'estimo molt
Hola, tinc novio I estic amoïnada per si soc molt dependen d'ell, sóc noia i es com que sempre que diu que ha quedat amb algú i jo tenia pensat quedar amb ell, és com que em sento malament, ns tinc una sensacio rara i ns si es normal, que quedo amb les meves amigues em sento bé, però si estic sola es com que el trobo molt a faltar i em sento rara com he dit abans i es com que em molesta, jo se que no sóc celosa, pero igualment em sento així.
Per altra banda, sempre que em diu que ha quedat amb algú desitjo que no sigui amb una amiga que te (abans de sortir a ell li agradava ella, ara ja no os es el que m'ha dit), la cosa es que jo confio amb ell y se que no farà res, però quan queda amb ella em sento malament pq fa uns mesos va trencar amb mi pq va dir que volia a lo d'abans que era se ells dos amics i poder conèixer més noies ( es va arrepentier en menys d'un dia) però vaig sentir com que la preferia a ella i encara no he superat allò, em va tornar tots els regals que li vaig fer i no li he donat encara i no em sento capaç, avui dia quan ho recordo encara em fa mal (el vaig personar pero no se moblida, ell esta super arrepentit)
A més tornant a lo del principi, no m'agrada sentir-me així quan queda (a vegades quedem tot el dia y despues em diu que si pot quedar per sopar per exemple i em sento així rara, pero per suposat el deixo sortir, no vull ser una controladora mai vui ser-ho pero tmpc vui sentirme aixi), no vull sentirme rara cada cop que queda y no vull ser depenent d'ell o algo per l'estil.
Podríeu porfa dir-me si soc depenent? Esq jo ko ho sé veure i si ho soc, no vui serho em podríeu ajudar?
I pq encara no he superat allò? Pot ser que quan queda amb altra gent em senti així per el que em va fer? (Fa desde principis d'any em segle, acabarem de fer un any I un mes o així quan va tallar amb mi, vaig estar fatal plorant dos dies seguits i enmig dexamen, encara em fa mal, molt mal recordar-ho). Porfa ajudeu-me estic engoixada no vull ser depenent de ningú per més que l'estimi moltíssim.
Merci per tot el que feu ❤
Laura Centellas

Gràcies per escriure'ns!
Entenem la teva situació i és genial que vulguis posar fi al teu malestar.
Primer de tot hauríem de veure quina idea romàntica hi ha de la parella. Ens hem cregut que quan tenim parella hem de passar totes les hores amb aquella persona, i potser no és així. Hi ha persones que volen quedar amb més amistats i d'altres que es tanquen molt en una relació. El que és important és que els dos membres de la parella se sentin a gust amb la freqüència en què es veuen.
A vegades és fruit d'una mala comunicació. Per ex: quedem dissabte? (per algú pot ser quedar tot el dissabte, amb sopar inclòs, en canvi per algú altre pot ser només a la tarda). Així doncs, potser hauríeu de millorar una mica la vostra comunicació.
Per altra banda, tu mateixa ho has detectat: quan ell queda amb els seus amics i tu estàs amb les teves amistats, no hi ha problema, però si tu et quedes sola... aquí apareix el malestar. Així que potser hauràs de treballar la teva pròpia companyia. Estàs a gust amb tu mateixa? Tens coses a fer quan estàs sola? Centra't en les teves aficions. Si cal, fes una llista de coses que voldries fer. Així et serà més fàcil ;)
Finalment, no tenim prou informació per saber si ets dependent o no, però et deixem un article orientatiu per veure si a tu et quadra:
;
Esperem haver-te ajudat!
Ah! Si sents que el malestar no marxa, que estàs trista, que aquesta situació se t'escapa de les mans, no dubtis en demanar ajuda a un/a professional de la psicologia.
Una abraçada!
La Laura Centellas