el trobo molt a faltar
Holaa!
primer de tot, moltes gràcies per les vostres ajudes, feu molt per moltes persones i us ho agraeixo moltíssim
el meu "problema" es que trobo molt a faltar un amic. ens coneixem des de que tenim uns 4 o 5 anys, per extraescolars i així, però mai havíem anat a la mateixa escola fins a secundària. A primer de la ESO quasi no parlàvem, però ens portàvem mooolt bé. Llavors, a segon, ens vem fer els millors amics. Diguéssim que ell era dels populars i jo no, i els grups d'amics no eren els mateixos, però al pati o així sempre anàvem a unes escales que hi ha al pati a parlar. Els dos teniem bastants problemes a casa, i era com si ens poguéssim explicar tot. També hi ha el tema que a ell li agradava una noia i jo em vaig inventar que m'agradava un altre noi per no dir-li que m'agradava ell... El que passa es que els seus pares es van enfadar molt amb ell per una cosa i el van canviar d'institut. M'ho va explicar i vam plorar molt i així, i vam prometre que seguiriem en contacte, perquè no parlàvem mai per whats o per instagram, només en persona. No vem parlar en tot l'estiu, i a mi tant em feia una mica, però fa unes setmanes va venir a saludar a la sortida del meu institut (perquè tenim hores diferents de sortida), i no va ser com abans. M'explico, ens vem fer una abraçada, un que tal, i ja està. No ho se, després de tot va ser com poc.
Llavors penso en si dir-li hola per instagram o per whatsapp, però em fa com por. El trobo molt a faltar però no se si dir-li.
Em podeu ajudar en alguna cosa? sé que es difícil perquè només son problemes d'una noia que no es pot decidir.
moltíssimes gràcies, per tot<3
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules!!
Pel què fa al teu problema, sembla que la distància física està començant a afectar la vostra relació...
Abans la vostra relació "anava sola", us trobàveu i era fàcil que aparegués el moment de parlar i compartir. Però ara les coses han canviat. Ja no és tant fàcil trobar-se i, per tant, pot ser que les converses siguin menys fluïdes al principi.
Així doncs... si voleu mantenir la vostra amistat, caldrà que hi poseu una mica d'esforç per part vostra. Que intenteu parlar entre setmana, que us envieu algun mem o alguna broma, que compartiu alguna confidència... i que busqueu una estona per quedar i parlar. Ara heu de quedar.
Així que sí, hauràs d'obrir-lo i parlar amb ell, a veure com reacciona ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas