ONE DIRECTION
Hola, necessito anar com sigui al concert de One direction a Barcelona el 8 de juliol, però el problema és que no tinc diners per anar-hi ja que les més barates valen 77 euros, nose que podria fer.... necesito ajuda.. m'agraden moltissim però com l'any passat em quedaré a casa pensant en com les meves amigues s'ho estan passant molt bé i jo no. Que podria fer? m'espero a veure si l'any que ve són més barates... o que faig? Estic fent 2n de batxillerat i no tinc temps per posar-me a treballar
ajuda siusplau.
Moltes gracies sou els millors
InterPersonal

Hola!!! Has parlat amb els teus pares? Si et donen setmanada tens temps de sobres d'estalviar els diners per poder-los-hi tornar a l'estiu! La idea és que ells te'ls avancin ara perquè no et quedis sense entrada i te'ls vagin restant de la setmanada que et donen. I si ells no te'n donen, intenta tirar d'avis, tiets, el que sigui!! O pacta amb els teus pares coses que podries fer per tornar-los-hi d forma simbòlica els diners, com per exemple rentar-los-hi el cotxe, fer-los-hi l'esmorzar els dissabtes, no sé, sigues creativa, ja veuràs que trobaràs la manera d'aconseguir els diners!!
Una abraçada i que vagi molt bé el concert ;)
Marina Marull www.interpersonal.cat