Inseguretats
Hola, tinc un problema i no sé com afrontar-lo. Tinc una parella estable, però ella té bastantes inseguretats amb parts del seu cos ja sigui per estries, mides, etc. El problema és que a l'hora de mantenir relacions no vol despullar-se perquè no li agrada com es veu el seu cos. I obviament jo no la obligaré a fer-ho si no s'hi sent comode, però si que és veritat que sense poder-la veure despullada em costa molt excitar-me i per tant em costa molt arribar al climax i molts cops aixo dificulta que arribi a l'orgasme. A part, pel que m'ha dit, les seves inseguritats tampoc la deixen disfrutar del tot de les relacions. El problema basicament és aquest, que les seves inseguretats no ens deixen gaudir al maxim de les nostres relacions sexuals, per tant m'agradaria treure-li aquestes inseguretats però em fa por que es senti presionada, o em fa por fer-me molt pesat.
Alguna recomanació?
Laura Centellas

Hola,
Ho deu estar passant molt malament... les inseguretats amb alguna part del nostre cos poden limitar molt la nostra vida i condicionar la nostra sexualitat. Tenir una bona autoestima, mantenir-la i acceptar el nostre cos tal com és, és quelcom que pot costar molt. La societat en la qual vivim exerceix en nosaltres moltíssima pressió per tenir un cos perfecte, i si no és així, no som prou boniques. I això és completament fals! L'autoestima passa per acceptar-nos tal com som, per acceptar que totes tenim defectes, que ningú és perfecte.
Parla amb ella, anima-la a buscar ajuda si ella sola veu que no pot, no només per millorar la vostra sexualitat, sinó perquè aprendre a estimar-se tal com és la farà més lliure en tots els sentits.
Una abraçada i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas