Ajuda
Hola, moltes gracies per fer aquest consultori i ajudar-nos als adolescents amb alguns problemes que tenim.
El meu problema és el seguent:
Jo m'he de posar ulleres, ho vaig descobrir fa poc, i el meu pare no vol que em posi ulleres per que per a ell són un malgast de diners i només t'empitjoren la vista, quan vaig anar a l'oculista vaig sortir plorant per qué ell es va enfadar amb mi per qué la raó per la que hauria de portar ulleres segons l'oculista era per les pantalles, es va enfadar molt i em va dir que me les compraria la meva mare i que ell no faria res, jo sé que aixó no és veritat, peró és una amenaça i no m'agrada, ara ja està millor i diu que me les comprarà, jo la veritat és que el mal moment ja l'he hagut de pasar, ademés ell diu que no vol res que em modifiqui, el meu cos és el meu cos i la meva salut el més important, no entenc per que no vol que porti ulleres si són essencials per la meva salut.
No sé com hauria de lidiar amb aquest pare tan imbécil.
Perdó per alguna mala paraula pero necessitava desfogar-me
Moltes gràcies
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules, ens animen a continuar amb la nostra feina!
A vegades les persones tenen els seus motius per opinar diferent a nosaltres. A vegades ens costa veure el seu punt de vista i a vegades, després d'una discussió, ens hem de donar una mica d'espai per poder-nos asserenar i reflexionar.
Sembla que el teu pare ha necessitat aquests dies per valorar que finalment sí que et comprarà les ulleres i t'ho permetrà. Així que accepta la seva disculpa i aprèn d'aquesta situació: dóna-li un espai de temps per tal que ho pugui rumiar tranquil·lament.
I tu... hauràs de trobar la manera de desfogar-te i evitar dir-li alguna cosa que pugui empitjorar la relació. Pots escriure-ho en un paper, pots dir-ho per dins, pots escriure'ns a nosaltres....
A veure si t'ajuda!
Una abraçada!
La Laura Centellas