Vaixons i no tindre ganes de estudiar
Hola, porto uns mesos que emb donen baixons i sento que estic malamen, que soc una merda, que estic sol encara que no ho estigi (encara que crec que ho penso per l'amor ja que no tinc novia..) i tambe em costa concentrarme als estudis de fet jo mai havia suspes mes de 2 i aqueest segon trimestre he suspes 3 i vaig enpijoran ja nose ni com concentrarme ho intonto pro res no tinc la capacitat mental per fer-ho i ns si es per la edad ja que em faten mesos per cumplir 16...
Pd: vaig a la piscologa un cop al mes.
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns!
Primer de tot et diríem que en parlis amb la teva psicòloga perquè et coneix molt millor i segurament et pot donar eines més específiques pel teu cas.
Tot i així, per poder estudiar és important que tinguis una bona planificació. Tenir clar què has d'estudiar en cada moment i saber que tens temps per mirar-t'ho tot, et donarà més tranquil·litat.
Per altra banda, intenta escriure i ordenar la informació de maneres diferents. Fent algun esquema, resum o fitxa en cas de definicions. Si ho tornem a escriure nosaltres és més fàcil que ho entenguem i després que ens sigui més fàcil de memoritzar.
Esperem haver-te ajudat,
una abraçada!
La Laura Centellas