Buit social
Bon dia i moltes gràcies per la feina que feu.
Fa temps que noto que no estic bé amb ningú. Totes les persones fan el mateix, un dia m’escriuen molt amigables i m’acaben no responent o responent-me borde. El cas és que cada vegada que em comencen conversa jo penso que hauran canviat i sempre m’acaben fent mal. Ja no sé què més fer per sentir que realment importo a alguna persona i com aconseguir que em deixi d’afectar el que em fa la gent.
Moltes gràcies.
Laura Centellas

Hola!
A vegades posem moltes expectatives en les altres persones i esperem que actuïn com nosaltres actuaríem. Però no és així. Cadascú porta la seva motxilla i a vegades amb prou feines som capaços de veure que els altres també en porten.
Intenta analitzar què ha passat amb les amistats, demana'ls com estan, valora cada persona individualment i en les seves circumstàncies i, si ho necessites, obre't mica en mica. No ho expliquis tot de cop. Ves veient com evoluciona la relació i la confiança.
Una bona relació es va teixint mica en mica. Sense pressa. Tens algú que et cridi l'atenció i vulguis conèixer una mica més?
Una abraçada!
La Laura Centellas