No em sento bé
Fa un temps que em vaig adonar que, realment estic desaprofitant l'adolescència. Veig que totes les meves amigues van a la discoteca (tenen 14 anys), tenen les seves amigues i els seus altres grupets i les seves coses. I jo, res. Sóc una persona simpàtica, però quan hi ha algú que no conec, molts cops el meu comportament canvia i no sé per què. He parlat amb una amiga i ella diu que el meu problema es que m'amargo, que hauria de intentar ser més extrovertida, però jo crec que no sóc una margada (només de vegades), el que passa és que les meves amigues són d'aquelles que salten i es tiren i tot el dia van fent el tonto. No sé si és perquè tinc problemes físics (regla constant i lesió a la columna de rítmica) però preferiria fer les coses que fan els grans i em sento molt com un 0 a l'esquerra.
Cada persona té com un fet característic que és d'ell i que en això és distingeix d'un mateix grup d'amics. El meu és que sóc com la psicòloga del grup, però no m'agrada. Vull ser més activa i tenir ganes de riure per tot, però no les tinc. Vull preferir estar a la discoteca que mirant una peli amb una amiga.
Petons.
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs et diría que TU T'HAS DONAT LA RESPOSTA!! És un bon objectiu el voler estar més activa!!! i les ganes de riure després ja venne soles!! Per tant, et poso una pregunta: què faries si passés un miracle i demà et llevéssis i estiguéssis ja més activa?? així de cop i volta , sense haver fet cap mena d'esforç!!! fes una llista de tot el que faries si passés aquest miracle i llavors, selecciona una o dues coses de la llista i comença-les a fer. I així, anar fent, anar fent més coses de la llista i a l'hora anar allargant la llista!! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat