nose dir que no
holaa!
jo vaig al cau i m'encanta, i tinc una amiga molt amiga que tambe ve al cau. sempre anem juntes. ara, una altre amiga que tinc, m'ha dit q es vol apuntar al cau i noseque i que si em sembla be i jo li he dit q si pero en realitat no se si em ve massa de gust. se que jo no li puc prohibir que vingui pro nose si em sentire comoda pq jo vaig amb la meva amiga i no potser no sabre inclourela al grup i jo a la amiga del cau nomes la veig al cau i vull estar amb ella i em sabra com greu no estar tant amb la amiga q es vol apuntar...nose que fer pq em sap greu dirli q no em sentire gaire comoda pro no se com ferho. ajudaa siusplauuu
mersii per tot el q feeuu<33
Laura Centellas

Hola!
Ostres, doncs potser hi ha alguna altra alternativa, no? És possible que pugueu estar totes tres? O és probable que faci amistat amb altres persones del grup?
Segurament és un pas important per aquesta persona i et demana si et sembla bé per assegurar-se de no ser rebutjada. Si tu sents que vols continuar anant amb la teva amiga del cau, li pots comentar i dir-li alguna cosa semblant a: "sí, cap problema, al cau hi ha molta gent de la nostra edat que et poden caure bé. Si vens, podràs venir amb nosaltres algunes estones perquè a vegades volem estar soles la "x" i jo". Com ho veus?
Com has dit tu, no pots prohibir que s'apunti ni tampoc pots deixar-la de banda i fer-li passar una mala estona si s'apunta, oi? Busquem la manera de conviure totes tres dins el grup, presenta-li gent i fes que se senti part del grup.
Una abraçada!
La Laura Centellas