Problema a la relacio
Hola bon día!
La meva parella y yo porten casi dos anys de relacio y al principi ell no estaba del tot segur ya que encara ell sentía coses pero la selva ex parella,aixo feia que encara estigues amb mi que jo soc una Noia de gimnas amb les meves curves ell es fitxes en noies amb el mateix perfirl que la selva ex delgades,ulls clars etc com si tingues una mica de obsesio.
Hem discutit moltes vegades per aquest tema perque no solament es aixo ya que ella m'ha dit coses com "si fos per el teu cos ni t'hages parlat" o "si tinguesis un altre físic m'agradaries mes" encara que amb el temps ell ya la ha oblidat la meva inseguretat amb el meu cos gracias a aquestes coses ha crescut y
I jo mai había sentit inseguretat.
Despres de les discusions sempre ens perdonem pero ell mai ha retirat aquestes frases sobre el meu cos.
M'agradaria saber cómo afrontar una conversasio sobre aixo sense discutir y saber com sentirme millor amb mi mateixa ya que sento que yo tambe mestic obsesionant.
Gracias.
Laura Centellas

Hola!
Quan estimes una persona, vols estar amb TOTA la persona, amb totes les característiques que té (físiques i de personalitat). Acceptes i valores el que és. Sense voler/esperar que hi hagi cap canvi.
Si la teva parella et genera aquesta inseguretat amb el teu cos... no ets tu qui ha de canviar! Però si ell no vol canviar... potser sí que hauràs de prendre una decisió important.
La parella és un espai de benestar i seguretat. Un lloc on podem ser nosaltres mateixos (amb les nostres imperfeccions, manies i dubtes) i ens accepten i admiren per tot això.
Així que... si la teva parella et genera aquesta inseguretat.... tenim un problema.
Ens sap greu ser tant directectes, però no ens agrada gens veure com els comentaris de les altres persones fan que la nostra autoestima disminueixi d'aquesta manera.
Nosaltres seguim aquí!
Una abraçada!
La Laura Centellas