amor a distancia
ola doncs vulia pedir consell perque fa uns mesos una de les meves millors amigues estaba surtint amb un noi,aquest noi te un germa de la meva edad i ens ban presentar i als dies ens bam començar a agradar i bam acabar sortint junts...yo no vulia encariñarme masa amb ell perque sabia que s'anirien a viure a 1 hora de cami de on yo visc i ho pasaría malament pero em vaig encariñar masa d'ell i emb va dir que a la semana vinent s'ananirien i cuan va arribar el dia bam anar a acomiadarnos d'ells pero fa 2 dies em ba deixar perque diu que la distancia,que no ens beuriem pero que encara m'estima...bam parlar i em ba demanar que no plorara i que no estigues triste i emb va dir que avui parlariem pero no s'ha conectat i nose que fer si tornar o que perque amb mi parla com cuan estavam sortint...dient-me que m'estima i tal...pero nose que fer.
InterPersonal

Hola chiki24! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs et diría que cal que tingueu una conversa sincera sobre el que espereu i voleu un i altre. Per veure si teniu les mateixes idees de com seguir al relació. Més val deixar clar aquests punts abans de seguir, ja que llavors es podrien donar malentesos que es poden evitar amb una bona conversa. Explica-li la teva idea de com podeu seguir junts, sense intentar convençe'l, però eprquè vegi quin és el teu punt de vista i reflexioni i et pugui dir si ho veu viable i es veu capaç de portar la relació a distància. Evidentment, que si ell no s'hi veu capaç, serà dur, eprò ho hauràs d'acceptar, ja que no podem ni funciona voler que els altres es quedin per força. Molts ànims! Eli AUlet www.interpersonal.cat