Ex
Hola,
No sé ben bé el propósit d'aquesta consulta, suposo que necessito que algú extern em doni la seva opinió.
Tinc 16 anys, portava més d'un any de relació amb un noi i vam tallar far aproximadament dos mesos.
El vaig deixar jo, perquè sospitava que li agradava una altre noia. Ho creia perquè el notava estrany i li vaig comentar. Li vaig preguntar si hi havia una altre persona i ell em va dir que últimament havia estat molt bé amb una noia que acabava de conèixer i que el feia sentir especial. Jo vaig assumir que amb ell li agradava i vaig tallar, però ell sempre m'ha dit que no sentia res més que una amistad especial per ella.
Després de dos mesos en els que hem seguit parlant ell segueix dient que no sent res per ella.
Però el que no entenc és que si realment no hi ha una altre, perquè em va dir el seu nom quan li vaig preguntar?
Necessito saber que fer ja, tornar amb ell o tallar tot contacte definitivament per passar pàgina. Aquesta situació m'ha generat molta ansietat i m'he posat molt malalta, per això m'agradaria acabar ja amb la situació.
Vull afegir que m'ha mentit algún altre cop, però jo de veritat pensava que m'estimava.
Que creieu? Us sembla que em menteix? Si us plau no em digue-ho que ho he de valorar jo, perquè ja ho he intentat i només em sorgeixen més dubtes.
Gràcies per tot el que feu.
Laura Centellas

Hola!
Entenem la teva frustració però des d'aquí ens és molt difícil valorar la situació. Has de veure com et fa sentir i què vols d'aquesta relació.
Les mentides que t'ha dit ell, com t'han fet sentir?
Ara que portes dos mesos sense la relació, com et sents?
Si ell s'enamora d'una altra persona, t'ho dirà?
Què t'aporta aquesta relació? Et suma energia o te la treu?
Comenta-ho a la gent que t'estima i pren-te el temps que necessitis per prendre la decisió. També pots tornar amb ell i seguir valorant si et dóna prou confiança. O bé seguir un temps separats per veure com et sents.
No hi ha cap manual d'actuació, l'has de construir.
Ens sap greu no poder ser més clares...
Una abraçada!
La Laura Centellas