Tallar
Hola, porto bastants anys amb la meva novia i no m'atreveixo a tallar. a vegades estem be i a vegades no, pero haig d'assumir que es dificil que tinguem un futur per les nostres personalitats tan diferents, tot i q tenim objectius en la vida molt similars.
Nose q estic esperant, fa 1 any i mig que era quan estavem fatal li deia a la meva mare i a amics que tallaria algun dia, pero encara segueixo perque realment encara lestimo... Es com q estic esperant a q em faci molt mal per deixarla o nose... no m'atreveixo, m'imagino la situacio i ho trobo dificil dirlo perque se que no s'ho prendra be, per aixo vull aprufitar algun mal moment i nose... tampoc se a quin lloc dirli perque si ho deixo on ella viu no m'imagino tornar cap a casa malament, a on visc jo mai be perque es lluny... al carrer ni de broma perque no vull que ningu em vegi, pero tampoc vull estar tancada a casa seva.
Com podria deixarla sense fernos mal? i a on seria mes recomanable? No ho fare immediatament segurament, pero pregunto mes que res per tenir eines per si veig un bon moment. Merci
Laura Centellas

Hola!
Deixar una relació no és una decisió fàcil. El més important és que tinguis clara una cosa: et fa il·lusió seguir amb la relació? si la resposta és Sí, segueix i intenta arreglar allò que no va bé. Si la resposta és No, hauràs de prendre la decisió.
La majoria de relacions no s'acaben quan hi ha un "gran drama", sinó més aviat per un malestar continuat, una sensació que aquella relació ja no t'aporta benestar, que et desgasta... i que pots prendre la decisió, avui, demà o d'aquí un mes.
Si tu veus que no acabes d'estar bé, fes-li saber, que es pugui anar preparant i no s'ho trobi per sorpresa. Pel que fa a l'espai on parlar amb ella, pots mirar que sigui un espai segur, on pugueu parlar tranquil·lament i si és a casa seva, demana a algú de la teva família o amistats que et vingui a buscar, per exemple.
No hi ha cap ruptura que no faci mal. El més important és ser honestes amb vosaltres mateixes i escoltar els vostres sentiments. No es pot forçar allò que no se sent.
Una abraçada!
La Laura Centellas