Problemes de parella
la meva novia diu que si de veritat l’estimo que hauria de deixar de quedar amb una amiga meva des de fa 8 anys (l’estiu passar li agradava pero jo no vaig voler res amb ella), perque creu que com que aixo li fa mal hauria de no voler fer-li mal a ella si l’estimo
jo li dic que no em pot dir que no puc quedar amb la meva amiga, estic bloquejat
Laura Centellas

Hola!
Ostres, i per què se sent tant insegura la teva parella? Què creu que passa entre tu i la teva amiga? Com se sent quan parles d'ella?
Potser podeu parlar-ne tranquil·lament i veure què necessita ella de la relació, quines coses/gestos espera i com se sentiria més segura. Tu també has de poder explicar-li com et fa sentir aquesta prohibició i deixar-li clar què la fa especial a ella. Per què vols estar amb la teva parella. A vegades cal reforçar els aspectes que us fan especials com a parella per tal que tots dos us sentiu segurs en aquesta relació i us aporti benestar.
Una abraçada!
La Laura Centellas