Ell
Hola guapa!:)
Bueno res que jo fa un any tonteijava molt amb un noi i m'ancantabe, l'estimaba em posabe, pero ell fume i beu i a les meves amigues aixó no els i va fere gràcia, vaig ser tonta i li vaig dir q res q no, llabors vam anar de viatje de final de curs a França i bueno una cosa va portar l'altra i vam acabar dormin junts, no ens vam liar per lo mateix. Ara ja a passat un any i l'altre dia vam creuarnos a l'insti i vam parlar i era tant mono i em tractaba com una princesa, a lo q anem que me pillat, em pose, m'ncante em torne boja i vale tornem a paralr pro ara ja no es igual, ja no em tire casi canya i tinc por de que ara ja l'hagi perdut del tot. Sisplau ajudeume!
*Sisplau no penjeu aixó a la web, merci!:)
Sóu els millors<3
InterPersonal

Hola Bruna! Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal. Doncs et diría que primer de tot decideixis si tens clar que vols estar amb ell, què és el que t'agrada i el que no t'agrada d'ell i si això et compensa. Els altres tenen sempre coses que ens agraden i altres que no ens agraden el tema és si podem tolerar i si va amb nosaltres o no el que no ens agrada d'ells. Per tant un cop decidit tot això, et tocarà donar el pas tu mateixa. Ho pots fer a poc a poc també: anar parlant amb ell, anar tornant a encetar la relació, anar-vos agafant confiança, etc. I si en algun moment surt parlar del tema doncs parlar-ho obertament. Evidentment, si ell ja ha tancat la porta, ho hauràs d'acceptar, però et pots donar la oportunitat de donar tu el pas d'averiguar com està ell. Endavant! Eli AUlet www.interpersonal.cat