Em sento molt malament
Hola! Fa uns quatre/cinc mesos que estic quedant amb un noi i la cosa anava super super bé, feiem plans de parella i els dos ens agradavem (o això crec). Però l’altre dia vaig anar de viatge amb unes amigues i sortint de festa em vaig enrollar amb un noi.. l’endemà al matí em vaig sentir molt malament i el primer que vaig fer va ser enviar-li un missatge a aquest primer noi confessant-li el que havia fet i sincerant-me amb ell. Òbviament li va doldre i el primer que em va dir va ser que havia perdut totalment la confiança en mi i que volia deixar passar uns dies per pensar-s’ho en fred.. al cap de dos dies el vaig obrir preguntant-li que com estava i li vaig proposar de quedar un dia en persona per parlar-ho.. al principi va ser molt dur amb mi i em va dir que no, però finalment va cedir a quedar i al mateix dia em va obrir i em va dir que no li anava be quedar el dia que haviem parlat i em va proposar ell el dia per veure’ns (i també em va dir que estigués tranquila, que segur que les coses sortirien bé i que ell per la seva part si que te iniciativa per tornar a estar com abans). Ho he passat fatal aquests dies i no paro de plorar i sento una culpa immensa perquè encara que no siguem parella com a tal i no estigui formalitzat ell confiava en mi i he trait aquesta confiança; i, a més, no es mereix per res del món això que he fet. He quedat d’aquí poc amb ell i li vull demostrar (i ho tinc clarissim) que m’importa de veritat i que mica en mica faré el possible i mes per lluitar per ell i perquè pugui tornar a confiar en mi. No em puc fer la idea de que s’acabi definitivament per culpa d’això i se que no serà facil el camí pero encara tinc esperança d’arreglar les coses per lo que em va dir ell.. Més o menys ja se com actuar amb ell per recuperar-lo i estar com abans però necessito accions clau perquè pugui recuperar del tot la confiança en mi.. i es l’únic que no se com fer-ho.
Reconec que ho he fet malament i m’estic torturant cada maleït dia.. necessito consell o almenys algú que em digui que tot anirà bé perquè m’he donat compte de lo important que és per mi i he tingut tanta por a perdre’l que m’atreviria a dir, fins i tot, que me l’estimo..
Agraïria que es contestés aquesta consulta el mes aviat possible perquè hem quedat d’aqui dos dies..
Moltíssimes gràcies .. :(
Laura Centellas

Hola!
El més important per recuperar la confiança és que passi temps i es puguin veure les accions que demostren aquesta confiança.
El fet que fossis sincera amb ell, segurament ja és una mostra de confiança. Quan quedeu podeu parlar sobre com us sentiu i, sobretot, sobre el que espereu de la relació. Parleu sobre futures situacions (si és una relació exclusiva o oberta, si podeu estar amb altres persones....) i així tindreu les bases de la relació més establertes.
Les relacions es van construint mica en mica. Sembla que tots dos teniu ganes de continuar amb aquesta relació, així que molta conversa i honestedat. No hi ha cap recepta màgica per recuperar la confiança ni tampoc un temps establert. Es va veient sobre la marxa...
Una abraçada!
La Laura Centellas