Perduda en general
Hola!
Tinc 22 a punt de complir 23. No sé si a algú més li pasa, pero quan estic coneixent a algú (com a amics) estic molt bé els primers mesos parlant per WhatsApp o quedant de tant en tant, però passats uns mesos em començo a sentir agobiada, ja que no m'agrada parlar les 24h per Whats...Això em sol passar només quan parlo amb nois i no sé realment pequè d'un dia per l'altre em canvia el xip i simplement desapareixo. Quan em tornen a parlar i em proposen de fer plans, sincerament no em ve de gust quedar amb la persona (no sé si per que no veig connexió, m'ha deixat d'interessar, etc.). Quan arribo a aquest punt de la conversa, m'agradaria ser directa i dir que no em ve de gust parlar amb ell i que ho deixem aquí, però tampoc tinc el dret de fer-li mal a l'altre persona. Algún consell?
No he tingut mai cap parella ja que em costa molt confiar en la gent i per inseguretats. Però estic farta i no ser com canviar-ho....
Si algú em pot ajudar, ni que sigui un petit consell, estaré super agraïda :)
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot, no es pot fer mal voluntàriament a una persona i per malícia. Però evidentment que pots posar límits (encara que facin mal a l'altra persona). Sinó et convertiries en algú centrat en els altres i t'oblidaries de tu mateixa.
Així que, si passat un temps, aquella persona et deixa d'interessar... doncs està bé que l'hi puguis fer saber. Pots ser més directa: "mira, ja no tinc ganes de seguir coneixent-te i prefereixo que deixem de parlar" o bé de manera més subtil: "no tinc gaires ganes de quedar, potser un altre dia..." i anar allargant.
El que està clar és que has de poder informar (i preparar) a l'altra persona de la teva situació. Aquest és el respecte que mereix.
Esperem haver-te ajudat!
Una abraçada!
La Laura Centellas