"amigues"
Hola!! Us voldria comentar un petit problema que he tingut aquests dies.
Fa ja dies, que noto a les meves amigues rares. No sabia perquè, i ara m'he n'he "enterat" d'una cosa força forta:
Avui he quedat amb la meva (suposadament) millor amiga. I com fem sempre, ens canviem els mòbils perquè així ho veiem tot l'una de l'altra. He anat mirant converses del Whatsapp i he vist una conversa amb una (també suposadament) amiga meva que deia que la meva millor amiga s'enfadaria amb mi perquè soc una falsa (paraules textuals seves). Jo he pensat demà li comentaràs, i en fi que després hi ha agut un petit problema. Resulta que la meva millor amiga l'hi havia dit al nen que em mola (que ja fa setmanes que quedem i tal... i no sé perquè però m'agafa la mà quant caminem i està molt "carinyós" amb mi), que em mola, i el nen m'ha obert dient-m'he que avui m'havia notat rara (perquè havíem quedat) i jo li he dit que era perquè el dia no m'havia anat gaire bé i tal... i m'ha dit (a la meva millor amiga li posaré el nom de "Pepa" perquè es fa llarg escriure-ho tot) que la Pepa l'hi havia dit que jo li molava, i jo li he dit que ja ho sabia i m'ha dit: sincerament, no em moles; i jo allà doncs no em faigs il·lusions, bé que total un embolic. I després l'hi he dit a la Pepa que l'havia liada dient-li allò i que ja n'estava farta (perquè ja m'ho havia fet altres vegades) i he aprofitat per dir-li que havia vist la conversació amb aquella amiga meva i m'ha dit que ja feia dies que estaven parlant de mi i que els hi feia ràbia que anés amb altres nenes i això, i no ho he entès, clarament. Perquè aviam, em digueu falsa, fins aquí arribo (tot i que jo crec que no he fet res en cap moment per ser-ho), però que després parleu malament de mi a les meves esquenes? Jo això no ho capto. O sigui, penseu: em diuen falsa i que s'emprenyaran amb mi perquè sóc falsa i xerren malament de mi a darrera meu...
En fi que no sé que he de fer. Perquè ara em demanen perdó però es que no ho he acabat d'entendre. Encara estic flipant.
Merci!:)
InterPersonal

Hola heeeeleeen! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que et sentis decebuda per els teves amigues! I et felicito eprquè considero que actues amb molta claredat davant d'elles! Segurament això els ha ajudat a reaccionar i epr això t'estan demanant perdo. Ara, dius que aquesta amiga ja t'ha fallat altres vegades...Perdonar-les o no és una decisió que has de prendre tu. Però et pot ajduar fer una llista dels pros i contres d'aquesta amistat. Tampoc cal que deixis de ser la seva amiga, està bé tenir diferents grups!! Tenim més experiències! Però si que hauràs de valorar fins quin punt confiar-hi ( per exemple: això de deixar-vos el mòvil s'ha acabat!). Parla amb elles i digues com t'han fet sentir i diga'l-s'hi que per perdonar-les necessites saber que pots confiar en elles i per tant, que què faran elles perquè no es repeteixin aquestes situacions. Endavant i sort! ELi Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga