Urgent!!
Hola estic feta un lio:(( He posat urgent perquè la situació m'està estressant més del que hauria..
Aveure us explico: estic començant algo amb una noia, ens hem liat uns 4 cops.. I em va dir que jo li agradava (aquesta noia es amiga meva i ho porta sent temps, aquest és un problema, és MOLT amiga ) vale doncs ella m'ha estat agradant casi 1 any i mai li vaig dir res per por a perdre la seva amistat, i ara quan ja la tenia bastant superada.. Doncs fa poc em va dir que jo li agradava.. Total que li vaig acabar dient que ella a mi tmb m'agradava (quan feia un mes o així que ja no..) vale doncs el problema està en que jo sé molt en el fons que no vull res amb ella, vull que tot això acabi i que tornem a ser amigues, no em vull liar amb ella, li vull deixar d'agradar.. Però no li puc dir perquè se que esta molt ilusionada i li faria mooooolt de mal.. :( i em fa moltíssima por acabar l'amistat amb ella, es l'ultim que vull... No la vull perdre:( tenim les entrades per anar a veure un concert juntes, a les colònies d'insti anem a la mateixa habitació, etc.. Si ara perdés l'amistat amb ella tot aniria a la merda (literalment) jo estaria molt malamamet. La meva millor amiga em posa pressió pq em diu que li haig de dir ja que sinó tot anirà a pitjor, etc.. Però es que tinc tanta por..
Ella ( la noia) té unes actituds que no m'agraden, em separa del grup d'amigues ( sense voler) però ho fa, vol que només estigui amb ella.. Si he quedat amb algú altre abans que amb ella no s'enfada però es com que és molesta ( em posa l'exemple de que jo per ella sóc la seva primera opció, etc.) i això mestressa taaaaan que no puc, magobia moltíssim.
Llavors hi ha un segon problema : hi ha una altre persona :,) explico : m'he fixat moltíssim amb un noi que fa el mateix esport que jo hi anem al mateix club.. Porto des de que vaig començar cada cop fixant-me més, sento que es perfecte, es tímid, es amable, respectuós ( moltíssim, de veritat) i li tinc una debilitat a les seves galtes pq sempre les té vermelletes jajaj, doncs bé, m'he fixat molt en ell però mai li he explicat a ningú, ni a la meva millor amiga, absolutament a ningú pq sé que ell és impossible i això em fa sentir ridícula, per això mai li he dit a ningú. Tampoc puc dir que m'agradi ni que estic enamorada pq mai he parlat amb ell, només les típiques converses que tens amb algú del teu equip, lo típic de "passa'm allò" "toca fer això" "hem d'anar allà" etc.. Per això no dic que m'agradi, però sento una atracció mooolt forta, el trobo adorable aquest nen no és el típic noi que et fixes pq es guapo i punt, sento que es molt més, nose com dir-ho, de vegades penso que tot això que estic vivint amb aquesta noia ( la meva amiga) m'agradaria que m'estigues passant amb ell... Penso molt amb ell, nose que es el que tinc per ell però el trobo el noi més mono del món ( perdó per lu crusi que queda això, sé que fa vergonya, però es el que sento jajaj) doncs això : la meva amiga esta il·lusionada amb mi mentres que jo no puc deixar de pensar en un noi que ni em mira pq no hem parlat mai... Nose que fer necessito ajuda urgent, no li vull fer mal a ella.. No puc perdre la seva amistat, es una de les millors amigues que tinc i l'estimo moltíssim això jo no m'ho perdonaria... Per altre banda ; li explico això a la meva millor amiga???? No vull que em vegi patètica ja que ella coneix aquest noi.. Nose si explicar-li però necessito que algú del meu entorn tmb m'ajudi pq jo sola nose com m'ho faré, necessito treure'm tot aquest pes de sobre...ho sento si sembla patètic i un lio de nena de 3 anys però no puc més i nose que fer.. Per acabar aclaro que sóc bisexual per això lo de que m'hagi agradat la noia i que em fixi amb el noi jeje..
Bueno, gràcies per llegir-me i ajudar-me de veritat nose que fer.. Vosaltres que creieu que seria millor de fer?? Sisplau, gràcies per la ajuda.
Laura Centellas

Hola!
A veure si et podem ajudar a aclarir una mica els teus sentiments. (no tens problemes d'una nena de tres anys, sinó d'algú que ha començat a tenir relacions sentimentals).
Pel que fa a la teva amiga, hem de tenir clar que, quan algú comença a intensificar els seus sentiments (sent atracció/amor/enamorament/admiració...) cap a l'altra persona, la relació canvia. I si l'altra persona correspon o no correspon amb els mateixos sentiments, també canvia. Les amistats no son estàtiques i evolucionen segons evolucionen les persones que en formen part. Per tant, no podreu tornar a ser amigues com abans, perquè hi ha hagut aquest episodi actual. Potser podeu redefinir la vostra amistat i és important poder-ho fer. ;)
Així doncs, si tu no sents el mateix que ella, si tu no estàs il·lusionada per aquesta relació, si tu no vols un futur sentimental amb ella... li has de fer saber. Has de ser honesta i explicar-li que no estàs tenint la mateixa intensitat en els sentiments i que prefereixes no avançar. Sabem que pot ser dolorós per ella (per això és important que tingui el seu cercle d'amistats a prop). I tu també has de poder tenir persones al teu voltant que t'ajudin.
Pel que fa a aquest noi... si t'atrau o et sembla interessant, per què no proves d'apropar-t'hi i intentar parlar més amb ell? Potser així podràs valorar si et continua agradant, si ell també té interès en tu...
I sí, si tens algú a qui explicar-li, fes-ho! Compartir aquesta aventura és una part important en una amistat.
Una abraçada!
Ja ens explicaràs què has decidit i com ho has fet ;)
La Laura Centellas