11 de Septembre (x2)
Fa uns mesos, la meva exparella va escriurehos demanant-vos ajuda per buscar solucions i poder millorar la relació. A dia d'avui ja no existeix cap mena de vincle entre ell i jo. I aqui es on entra aquesta consulta per part meva.
Hem tingut una relació MOLT tòxica, on hi han hagut baralles verbals i en alguna ocasió coses més enlla. Ens hem fet molt de mal, amb intenció i sense intenció. Ara portem uns dies sense parlar, i no se si el millor que puc fer es apartar-me d'ell i que fagi la seva vida, perquè a la mateixa vegada jo em vaig enfonsant. Ja que ara després de molts molts mesos sóc conscient de les mil i unes que l'he fet passar. Necesito saber com portar aquesta situació sense que el perjudiqui i sense que em perjudiqui a mi.
En quin moment un accepta que l'amor de la seva vida ja no hi formara part? Estic trencada..💔💜
Laura Centellas

Hola!
Les ruptures poden ser molt doloroses i a vegades necessitem un temps per processar la notícia i adaptar-nos a la nova situació sense aquella persona. Per aquest motiu es considera un procés de dol. Perquè hem d'aprendre a viure sense que la persona en formi part.
Si ara sents que us heu fet mal, el millor és poder-vos distanciar i evitar trobar-vos. Necessiteu temps i espai per pair el que heu viscut i, més endavant, ja anireu veient si es reconverteix en una amistat. Però més endavant.
Per altra banda, si sents que t'ha maltractat, que t'ha fet sentir malament, que la relació t'ha danyat molt, potser podries demanar ajuda professional a un psicòleg/a per poder treure tot aquest patiment.
Mica en mica...
Nosaltres seguim aquí! Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas