No em puc treure al meu ex del cap
El meu ex i jo ho vam deixar fa un any. Jo fa uns mesos estava bé sobre el tema, però tot va canviar quan va tornar i em va dir que en aquell moment no estava bé mentalment però que quan ho estigués li agradaria tornar amb mi. Em va deixar ell i jo estava super enamorada d'ell, i ell ho sabia. El que passa és que amb el temps vaig aprendre a viure amb la idea que encara que per a mi ell fos la meva persona i l'amor de la meva vida i em fa ràbia pensar-ho però ho segueix sent. El problema ve que a les setmanes de dir-me això m'assabento que té una nova núvia o el que siguin… I és clar, a mi em va destrossar assabentar-me, per a mi ell estava superat (encara que seguia pensant en això però podia seguir endavant), em va fer mal perquè inconscientment em vaig ilusionar amb la idea de que existia la possibilitat que passés el que a mi més feliç em pot fer, estar amb ell. El que passa és que m'agradaria que pogués saber el que sento per ell perquè realment jo sí que vull estar amb ell, considero que és la meva persona però no era el moment, em vaig adonar que era l'amor de la meva vida només conèixer-lo , ja sabia que ell era la persona que volia veure cada dia fins a l'eternitat però el destí no ho va voler així. Però em fa por dir-ho i alhora, no vull fer-ho perquè pel que jo sé el segueix estant amb aquesta noia i tampoc vull ser un problema. I cada vegada em reafirmo més amb el meu pensament per qué cap noi es sembla a ell, cap noi no es ni la meitat de bó que ell. No sé què fer😭😭
Laura Centellas

Hola!
Les ruptures inesperades poden arribar a fer molt mal...
Sembla que ell no ha sigut del tot clar amb els seus sentiments i això encara ha provocat que s'allargui més aquesta agonia. Pel que expliques ell no té interès en tornar amb tu (ara mateix), per tant, hauràs de prendre una decisió:
- Vols esperar-lo a veure si canvia d'opinió?
- Vols dir-li el que sents i veure quina és la seva reacció?
- Vols començar a passar pàgina?
Tens dret a fer el que necessitis. Un truc per pensar en el futur és fer-te la pregunta: Quina de les tres accions et farà sentir millor en un futur? Quina t'ajudarà a ser feliç?
Nosaltres seguim aquí. Una abraçada!
La Laura Centellas