Com arribar sola al climax?
Sempre m’he tocat de diverses maneres pero mai he sapigut ni quan ni com arribar sola a acabar. Nose ben bé que faig malament. Que puc fer?
Laura Centellas

Hola,
En primer lloc, és important conèixer com funciona el plaer. A la vulva la majoria de les terminacions nervioses que tenim estan localitzades al clítoris o als seus voltants. A l'interior de la vagina no hi ha tantes terminacions nervioses, per tant, el més habitual és que no sentim el màxim plaer o no arribem a l'orgasme només amb una penetració. La primera recomanació és que agafis un mirall i observis la teva vulva, detecta totes les seves zones.
En segon lloc, una vegada ja coneguis a la vista com és el teu cos, t'adjuntem un video on unes estudiants d'infermería, amb una maqueta d'una vulva ensenyen diferents formes d'estimulació:
BOJWa8takY
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas