Ns que fer
Ja fa 2 anys que vaij deixar de ser verge pero esque cada vegada que estic amb un noi emb sentó que no Li agradará com Ho faij i com que llavors estic insegura i tampoc se com dir Li pues vull Fer aixo per el que pensara
Laura Centellas

Hola,
Cada vegada que tenim relacions sexuals per primera vegada amb una persona diferents és precisament una primera vegada. És normal no saber què li agrada, ni que sàpiga què t'agrada a tu, ni tampoc és extrany sentir-se una mica més neguitosa...és important ser sinceres amb nosaltres mateixes, no fingir pels altres ni pel què diran. Si estàs nerviosa, ho pots dir, ho estàs. Si no saps com fer una cosa, ho pots dir, no en saps. Si no vols fer alguna cosa, ho dius, no ho vols. I així amb tot.
El que pensi no dependrà de tu... dependrà del seu judici.
Una abraçada!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas