psicoleg
Hola, nose ben bé on penjar la consulta... vaig al psicoleg generic, pro a vegades vull parlarli de temes sexuals de jo i la meva parella (en plan, problemes, rallades, etc.) pero no m'atreveixo, no sé si és perque és un senyor en comptes de noia, pero els cops que he dit o ha sortit el tema, com que m'ha costat expressar i nose, no sé amb qui parlar d'aixo perque les amigues potser tenen un punt de vista i potser no es tant objectiu.
Com puc sentirme comode parlant amb ell? Merci
Laura Centellas

Hola,
És important que puguis sentir-te còmode amb el teu psicòleg per poder parlar i treballar tots aquells aspectes que necessitis. És cert que parlar sobre temes de sexualitat a vegades pot costar, pot fer vergonya o incomodar, però l'espai psicoterapèutic hauria de ser un lloc segur per poder parlar de tot.
De totes maneres, si sents que estaries més còmode parlant amb una psicòloga (noia) sobre aquests temes, sempre pots fer un canvi si així ho consideres. La nostra recomanació seria que fos una psicòloga especialitzada en sexualitat i parella.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas