el fisic i les relacions
Hola! soc una noia que va neixer a Xina, així doncs, es pot entendre que tinc els trets físics d’àsia. M’hauria de sentir orgullosa de qui i com sóc, però no es així. Totes les meves amigues troben novio o estan liades amb nois sempre, però jo no. Se que ens hem de fixar amb la personalitat, però no ens mentirem, que avui en dia la majoria d’adolescents es fixen amb el físic. Jo no considero tenir un mal cos ni res, però per molt el que em falla és la cara. I esque no m’agrada la sensació de que estic “sola” perque tinc l’aspecte d’una noia asiàtica. No se si als noia els fa vergonya tenir algo amb els asiàtics o que els passa amb nosaltres, però em fa molta ràbia i em fa sentir malament. Perquè la societat és així?😫😫
Laura Centellas

Hola!
Ens encantaria poder publicar aquesta consulta i visibilitzar aquest malestar. Aquest focus en el físic normatiu no ajuda a ningú. No és real i pot provocar molt patiment a les persones.
No estàs sola, intenta envoltar-te de persones amb qui puguis parlar, que et puguin entendre i amb qui puguis compartir com et sents. Busca la teva xarxa, la teva tribu que t'ajudi a sostenir-te en aquests moments.
Intenta centrar-te en fer allò que t'agrada i estar amb gent amb qui t'hi sentis còmode. Mostra curiositat per les altres persones i si alguna veus que et pot interessar, coneix-la més.
Nosaltres seguim aquí,
Una abraçada!
La Laura Centellas