Sento que mai ho faré
Bona tarda,
Us escric per què tinc gairebé 18 anys i no he fet res. Res. Ni primer petó, ni liar-me... de fet, ni tant sols he tingut amics nois des de la primària. I es que realment ni tant sols els meus pares m'han parlat mai del tema, ni ho he parlat pràcticament amb ningú...
Tot el que sé d'aquest tema es el que he vist per pelis, series i internet. Ns pq pro mai m'he atrevit a parlar-ne.
Si em fa por parlar de sexualitat, com arribaré algun dia a fer-ho?
Laura Centellas

Hola,
Què et fa por? Tens ganes de parlar-ne amb algú, per exemple, amb una amiga?
Que no hagis tingut cap experiència a la teva edat, no implica que no l'hagis de tenir en algun moment. Potser t'has de sentir segura en aquest sentit perquè vulguis fer el pas de conèixer a algú i començar a intimar.
Potser, si et ve de gust començar a explorar i conèixer la teva sexualitat, pots començar amb alguna lectura, com per exemple, Tu sexo es tuyo, de la Sylvia de Bejar, o Encantada de conocerme: El camino del placer a través del conocimiento, de la Cristina Callao.
Si sents que estàs molt bloquejada, també pots demanar ajuda amb alguna psicòloga especialitzada,
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas