public
Hola, soc molt timid i la meva novia li agradaria tenir sexe en public, cosa que jo soc incapaç i si ho fes hauria d'assegurarme de tot (que no hi hagi gent, q les portes arribin fins baix, etc.) i clar tanta norma doncs es impossible trobar un lloc i a ella em sembla que esta inquieta per a ferho aixi i li freno molt el rollo.
Realment em fa molta por que em pillin tenint sexe en public, i em va donar la sensacio que ella em deia indirectes d q m'enganyaria o algo (no recordo les paraules exactes pero em sona q era algo tipo aixi)
A més, tmb la veig rara, tipo que tenia la casa sola laltre dia tot el dia (cosa dificil, pq sempre hi ha gent) i em deia que tenia q fer amb el seu pare arreglar unes coses del pis. No em quadra, per mi es una excusa perque a la nit pot anar perfectament pero que tampoc li he tornat a dir perque ja m'he entretingut amb pelis sol pero em dona molt mala sensació tot , perque tampoc contesta el whatsapp. Jo nomes vull que si no m'estima o no li donc el que vol, que m'ho digui. Sexualment, de milagre, estem millorant ultimamnet i tambe em sembla extrany quan sempre han anat normalets els polvos, i no entenc com de la nada té més orgasmes.
En definitiva:
Quins llocs creieu que em puc sentir segur tenint sexe en public, sent una persona timida i amb terror de que ens pillin? Alguna idea on sigui frequent que vagin parelles o que sigui imposible trobar-nos?
I com li puc dir que estic preocupat de que em posi els cuernos amb algu perque no puc satisfatreli aquesta fantasia?
I també com li dic que em sembla raro que no vulgui venir uns dies que tinc la casa sola i de que em sembla extrany que ara de cop tingui més orgasmes?
Merci
Laura Centellas

Hola,
És important que si tu no ho vols fer, no ho facis. Si tu no t'has de sentir còmode tenint sexe en un lloc on us poden enxampar, no té sentit que ho facis perquè segurament no ho gaudiràs...
La nostra proposta aniria en la línia de millorar la vostra comunicació. Si tens tants dubtes, potser és important que en parleu, que li puguis explicar les teves preocupacions i dubtes. Tenir confiança i poder parlar les coses és un element clau dins de la relació.
Recorda que ella (i també tu) pot tenir diferents fantasies, que poden ser només això, fantasies, però que per dur-les a terme heu d'estar tots dos d'acord.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas