Decidir
Hola! Gracies per aquest servei i pel que feu!
Soc molt dolenta decidint. Un dia vull una cosa, un dia un altre... i ara mateix estic en un punt de canvi molt gros de la meva vida i he de decidir moltes coses.
He de decidir una carrera, fer una nova activitat o no (per què estic bastant baixa d'anims i necesito fer alguna cosa a part d'estudiar). De fet m'estic adonant que mai he decidit res pel meu compte, ni tant sols la gent amb qui anar...
A vegades no se ni qui soc.
Que puc fer? Tothom em diu fes el que tu vulguis, pro ns que és això. A més em torno boixa intentant decidir, pq sempre veig lo bo i dolent i m'agrada tot o res.
Laura Centellas

Hola!
És molt bèstia quan sents que no has pres decisions a la teva vida, oi?
Però et direm una cosa, sí que saps prendre decisions (encara que siguin petites) com decidir quina roba et poses, què menges, quina música escoltes, quina sèries mires...
i a vegades podem decidir "no decidir" i és una decisió.
Intenta començar per decisions que no es poden posposar. Per ex. els estudis. Una vegada tinguis escollit això, pots començar a pensar en què voldries aprendre, què et ve de gust fer. I això et comportarà que et relacionis amb altres persones i puguis decidir si les vols a la teva vida o no.
Que altres persones siguin més fermes prenent decisions no vol dir que tu no prenguis decisions. No ho oblidis.
Una abraçada!
La Laura Centellas