Continuar?
Hola. Al llarg dels anys he anat perdent la colla d’amics, per causes naturals de l’edat, marxaven a estudiar etc. La meva feina la realitzo des de casa, aspecte que em fa Tancar-ne més en mi ja que no hem relaciono amb companys. El cas es que fa poc m’han donat un ascens i m’he adonat que no tenia ningú amb qui celebrar-ho, ni tan sols la família. Davant d’aquest sentiment de soledat que fa temps que arrossego he pensat moltes vegades si realment valia la pena seguir amb la meva vida. M’ai m’he atrevit a fer res perquè en el fons hem fa pensar pel que passaran els meus pares . Que puc fer?
Laura Centellas

Hola!
T'abracem fort en aquesta situació. A vegades hi ha situacions a la vida que ens ajuden a adonar-nos d'on estem. I des d'aquí podem canviar les coses i canviar la nostra perspectiva de futur.
Pel que ens expliques, sembla que aquest sentiment de solitud fa temps que dura, has pensat demanar ajuda professional i fer un procés terapèutic? És un espai segur on pots explicar com estàs, com et sents, on pots dedicar una estona a revisar el que et fa mal, el que t'ajuda i les eines que tens. Dona-hi voltes i ens expliques, si vols.
Sembla que potser és un moment per començar a teixir de nou la teva xarxa social. No es tracta de tenir de cop tota la colla o 1000 plans cada cap de setmana, però sí que potser pots intentar establir una conversa amb algú que fa temps que no veus, o quedar per fer un cafè amb algú... Desconeixem la teva situació exactament i tampoc volem dir res que et pugui ferir.
Nosaltres estem aquí, si vols ens pots anar escrivint i així ens expliques com estàs. A nosaltres ens agradaria continuar sabent de tu.
Una abraçada!
La Laura Centellas