El meu ex
Quan em va deixar el meu ex, hem va continuar parlant dientme q no volia perdre'm i que volia q seguissim parlant. Em va costar pq jo seguía pillada pero tampoc volia perdre'l i ell estava passant un mal moment. Un día em vaig liar amb un noi en una fiesta i es va assabentar i es va enfadar moltisim encara que ja nomes som exs. Vaig parlar amb ell i es va enfadar moltisim dient q li donava rabia q fes aquestes coses i ara ja no sé que fer perqué vaig començar a parlar amb un altre noi pero encara penso en el meu ex tot i que soc conscient que no em tracta del tot be, com que no s'aclara. Tambe pensó que ell potse ha parlat amb altres
No sé si seguir parlantli i intentar estar be o començar alguna cosa amb l'altre noi.
Laura Centellas

Hola!
Això de voler mantenir l'amistat després d'una ruptura... no és fàcil i és important que hi hagi algunes coses clares:
- Que les dues persones vulguin deixar la relació (que no hi hagi enamorament per part d'una d'elles)
- Si hi ha enamorament, que hagi passat prou temps per poder curar el dolor de la ruptura.
- Que hi hagi clars els límits de la relació (si és amistat implica que sentimentalment estic lliure).
Pel que expliques sembla que el teu ex està prenent totes les decisions (deixar la relació, voler seguir l'amistat, decidir si et pots embolicar amb altres persones, ...).
Sabem que l'estimes, però no t'està tractant bé. Està abusant del teu amor per ell i d'això se'n diu manipular. Quan veu que t'allunyes massa o et fixes en una altra persona, apareix i et fa sentir malament. Això no és tenir responsabilitat afectiva.
Intenta envoltar-te d'amistats i familiars, fes allò que necessitis i et faci sentir bé. I comparteix com et fa sentir aquesta relació i aquesta ruptura. Veuràs que tens més suport del que et penses.
Una abraçada!
La Laura Centellas