23 i no em trobo
Hola! En primer lloc Felicitar-vos la bona feina que feu per la canalla i no tan canalla jaja.
Com diu a la descripció sic un noi de 23 any i no se que em passa. No he tingut mai parella i encara sóc verge:’( el cas es que jo no em veig tant malament, crec que no sóc el més atractiu però no sóc dels menys atractius. He intentat lligar per tots els mitjans però no hi ha manera. De festa, normalment sempre pesco algo però no pasa d’un parell de petons. També he provat per app com tinder i no he fet ni un sol match. Ho he parlat amb algunes amigues i sempre em diuen que no es que sigui poc atractiu ni tingui un mal caràcter, simplement es una ratxa. Però es que la ratxa la porto tota la vida. Que puc fer? Perquè tinc tanta mala sort?
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules! Ens agrada veure que aquest servei arriba a joves i adolescents ;)
Referent a la teva consulta, a vegades tenim tantes ganes d'aconseguir alguna cosa que la frustració se'ns menja, oi? I quan estem en aquest punt, comencem a exagerar: la ratxa no t'ha durat tota la vida! i sí que lligues (sortint de festa), però potser et falta trobar la manera de tornar a quedar amb aquesta persona.
Intenta centrar-te en ampliar el teu cercle de coneguts, ja que serà més fàcil que et puguin presentar persones interessants. Busca la manera de tenir-hi converses interessants i, si segueixes tenint ganes de quedar-hi, proposa-li algun pla. A vegades hi ha trobades que necessiten el seu temps.... ;)
Valora en quin punt s'ha acabat "la màgia" en els apropaments anteriors i potser tindràs una pista sobre on has de posar més èmfasi.
La sort també hi juga un paper, així com el context històric que hem viscut o, fins i tot, les expectatives que ens hem creat.
Redueix l'objectiu, centra't en ampliar el cercle i en crear converses agradables. Veuràs com canvia. Si vols, torna'ns a escriure i ens dones més detalls.
Una abraçada!
La Laura Centellas