Prendre decisions
Hola i moltes gràcies pel que feu.
Us volia preguntar què puc fer per millorar la presa de decisions. Soc una persona extremadament indecisa i ho passo molt malament quan he de prendre una decisió, sobretot si és important i sé que condicionarà el meu futur. Posposo la decisió, demano consell a tothom del meu voltant i em provoca molta angoixa de vegades. M'agradaria tenir molta més informació sobre el que implica prendre una decisió determinada perquè sento que no puc decidir correctament... Les decisions petites no em costen gaire però les decisions més importants em semblen impossibles de prendre.
Jo ja estic una mica cansada de que em costi tant i de sentir que no soc autònoma per prendre decisions sola sobre la meva vida i també noto que les persones a les que demano opinió es cansen de que les consulti tant.
Així que si em poguéssiu donar algun consell per prendre decisions millors i per a que em sigui més fàcil prendre-les, us ho agrairia molt.
Moltes gràcies per la vostra feina, ajudeu a moltes persones!
Laura Centellas

Hola!
Prendre decisions no és fàcil, i més si t'agrada tenir-ho tot controlat. Sovint ens passa que ens quedem bloquejats perquè cada decisió implica un milió d'alternatives i possbilitats, oi?
Llavors és important que tinguem en compte:
- Molt poques decisions són per sempre.
- Abans de preguntar als altres, escolta't a tu.
- Si necessites escoltar altres opinions, primer intenta imaginar què et contestaran.
- Fes un "val de decisions" on cada persona et pugui ajudar com a màxim 5 vegades al mes. Llavors hauràs d'escollir molt bé quina decisió l'hi preguntes i quina no.
- Arrisca't i analitza les conseqüències. Realment són tan greus?
Explica'ns quina t'ha funcionat ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas