Ansietat per treball + exnovia
Hola
Sincerament no se a quin punt he arribat de la meva vida per escriure aquí dramas que ha ningú le importen, pero sentó que necesito desahogarme de alguna manera.
Porto bastants messos buscant treball, ja que he acabat el estudis i no vaigs poder entrar a la carrera que volia cosa que em te molt frustada perque no se que fer amb la meva puta vida pero aixó es una altre historia, el cas es que he trobat un treball i en teoria començo en 2 díes. Es algo bastant nou per mi ja que no te rés a veure amb el meus estudis i sentó una pressio molt forta i suspito que ansietat (mai habia tingut) no em vec preparada per assumir-ho actualment, pero el necesito si o si. A sobre he fet una petita formació sobre aquesta empresa no paren de dir que es molt dificil els primer dias la gent es rendeix, sincerament no aguanto més per culpa de aixó he començat a fumar més i començar a menjar quan ni siquiera tinc gana fins que hem començar a fer malt l'estomac..
Un altre cosa que hem te molt inquieta es que a principis de agost vaig surtir de una relació llarga i portaba una semana pensant amb ella la qual tenía una cosa meva a la seva casa li vaig parla per recuperarla dient que me envíe per Correos
ja que ni de coña anava a la seva casa buscar-ho primer que me pilla algo lluny i pereza ni la volia veure, pues ella agafa i diu que ve a la meva casa a portarme'l i pendra un café. ¿osea? vaig acceptar y bueno, te novia ella actualment y agafa y em diu que portaba temps pensant en mi i eso. M'ha deixat super confunsa i ara se que no es el moment de tenir distraccions estupides, i tinc por de que tornem a parla un altre vegada perque no m'agradaria que acabes passant algo de nou, perque la veritat es que la trobo falta pero em sentó molt sola y acabaría tornat amb ella per aixo, ja se que no esta bé pero es que tambè me molesta i no se com treure'm aixó del cap, ja que hem tinc que centrar amb altres coses. Que recomanes perque em centri amb lo que tinc que centrarme?
Perdó per enrollarme tant necesita desahogarme. Moltes gracies per la teva atenció
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns! A nosaltres ens importa saber què us passa i com esteu. Sou el futur (i el present) i el vostre benestar és la nostra prioritat. Així que sí, ens interessa saber què et preocupa.
Com ha anat el primer dia de feina?
Les primeres feines poden ser molt angoixants, no saps què esperen de tu, no saps si podràs complir les expectatives que han posat en tu, no saps com funciona l'empresa... apareixen un munt de dubtes i pors. I és natural i sa que apareguin. Fan que estiguis més alerta i puguis resoldre abans els reptes.
Ja ens explicaràs com t'ha anat i a partir d'aquí seguim parlant.
I sobre la teva exparella... si necessites distància, demana-li. Has de poder respectar el teu espai, cuidar-te a tu mateixa i saber què necessites. Ara no et va bé veure-la, així que explica-li (si cal) i redueix el contacte amb ella. És important per tu.
Demana ajuda al teu entorn per recuperar la seguretat en tu, fes allò que t'agrada i disfrutes, queda amb les teves amistats... quan estem en un moment baix, el cercle social és molt important. Has compartit com estaves?
Escriu-nos per saber com estàs.
Una abraçada!
La Laura Centellas