diferents pensaments
Hola. Estic de lio amb un noi i tot i que els dos estem pillats, ell no vol res serios ni formal. El cas es que crec que aixo m’esta fent mal, perque jo si que vull sortir amb ell. La cosa es que no vull aturar el que tenim, perque prefereixo estar de lio amb ell que ser amics o ni aixo… em provoca molta ansietat aquest tema, no se que fer. Gracies per respondre!
Laura Centellas

Hola!
Què vol dir per vosaltres tenir una relació "seriosa" o "formal"? Quina diferència hi ha amb la relació que teniu vosaltres?
Quina importància té per tu aquesta etiqueta?
Més enllà de l'etiqueta, quines son les condicions que posa cadascú en la relació? En tens prou? O necessites més compromís?
Si necessites més del que ell t'ofereix ... hauràs de valorar la relació. Si l'acceptes així, si esperes un temps a veure si hi ha canvis o si decideixes posar-hi fi...
Sabem que és complicat, però és important saber quins son els límits de la relació: podeu estar amb altres persones? podeu fer plans amb antel·lació?
Pensa-hi!
Una abraçada!
La Laura Centellas