No sé que fer
Hola, primer de tot us volia agrair el consultori que feu per que realment ajuda molt.
La consulta que jo tinc és que hi ha dues coses que m'inquieten
La primera és que els meus pares estàn separats i quan jo estic amb el meu pare els caps de setmana o fins i tot entre setmana no sé que fer, em passo els dies mirant el móbil i no faig res més i després em sento fatal.
Tampoc és que jo vulgui sortir amb ell, no m'agrada molt passar temps amb ell ja que no m'agrada com és, simplement és que quan estic amb ell no em sento comoda, ni com a casa, i només procastino mirant el móbil
L'altre cosa que m'inquieta també és del meu pare, i és que ell té una novia i alguns caps de setmana que estem amb ell pasem temps amb la família de la seva novia, amb els seus germans, cosins, etc, a vegades fins i tot amb amics seus, i jo no sóc de la seva família i no em sento bé ni m'agrada, m'ho paso molt malament
Adéu
Moltes gràcies
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules! Ens animen a continuar amb la nostra feina!
Pel que fa a la teva consulta, potser és important que puguis treballar la relació amb el teu pare. Dius que no t'hi sents còmoda i per això mires el mòbil, que fa que encara us distancieu més.
Intenta pensar alguna activitat que pugueu fer conjuntament o que tu puguis fer a casa seva. Tingues-la preparada, com un repte. Aquesta planificació et pot servir per distribuir millor les hores i sentir que son productives.
Pel que fa a la seva parella... és la seva decisió i tu formes part de la seva vida. És natural que vulgui que formis part de la vida de la seva parella. Sense busca llaços de família, intenta trobar alguna persona amb qui et puguis comunicar o que et cridi l'atenció per poder-hi parlar quan quedeu conjuntament. Descobreix-la, des de la innocència, sense tenir en compte el vincle que us uneix. Potser et sorprendrà!
Si te'n distancies, cada vegada et serà més complicat mantenir la relació amb el teu pare.
Una abraçada!
La Laura Centellas