Atacs d'ansietat!!! :S
Hola, veuràs des de que sóc petita que quan estic molt estressada i sento que el món se'm cau a sobre, que per les nits em venen atacs d'ansietat i em desperto cridant i suant. Sempre crido ho mateix: <<“NO VULL MORIR”>>. Ara tinc 17 anys i ja feia molt que no em passava però de cop i volta m'ha tornat a passar. No sé si té relació el fet de que jo sigui TDAH i que en el últim mes m'hagi de prendre una dosis més alta (el metge em va dir que podia fer-ho amb ocasions especials, però ara noto que si no ho faig no em concentro). Tampoc sé si té relació però quan em venen aquests atacs noto una pressió en el cap, és a dir, a la zona del coll.
Bueno doncs et preguntaràs... Ah on vull arribar? Doncs el meu dubte és que podria fer jo per evitar que em vinguin aquests atacs d'ansietat?
Gràcies per la teva ajuda de veritat, tot i preguntar-ho per aquí també li explicaré a la meva psicòloga però m'agrada tenir diferents punts d'opinió. :)
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs em sembla molt adequat que ho aprlis amb la teva psicòloga. Ella et coneix bé i et podrà assessorar. Des del meu punt de vista, et diría que els atacs d'ansietat es basen en pensaments com el que dius: tenir por a morir, a perdre el control,etc; i, en sensacions corporals d'ofec, etc, com dius que sents en el coll. Els atacs es basen en tenir por de la por. La por a que vingui un atac. La psicòloga et pot explicar com fer un registre per a poder sentir com tens més control de la situació!! Sempre tenim molt més control del que ens pensem!!! En aquests moments d'atac aniria molt bé poder respirar des de la panxa i no des del pit, la teva psicòloga també et pot ensenyar a fer aquestes respiracions. Quan vagis aplicant totes aquestes tècniques veuràs com controles la situació. I evidentment explica-li el tema de la medicació. Ànims! Eli Aulet www.interpersonal.cat