Qué em passa?
Des de fa uns mesos que no estic bé, gairebé cada dia tenia ganes de plorar i sense saber el perquè i des que va començar el curs he perdut la gana i em costa dormir o dormo massa però segueixo cansada i hi ha dies que són força bons però només em sento trist.
Laura Centellas

Hola!
Hi ha dies que la tristesa ens atrapa i ens obliga a parar el ritme i centrar-nos en nosaltres. Plora i treu tot el malestar que tinguis dins. Deixa que les llàgrimes, els crits, els sanglots i tot el dolor vagin sortint. No hi ha d'haver un motiu concret, simplement pot ser la pressió d'una mala temporada o la sensació de no arribar a tot.
Si continua durant aquesta setmana, parla-ho amb la teva família i demana'ls ajuda. Podeu buscar ajuda professional que et pot ajudar a situar tot aquest malestar.
De moment, plora i escriu com et sents. Posa-hi paraules, deixa que surtin del teu cos.
Una abraçada!
La Laura Centellas