Crec que no he arribat a l'orgasme
Hola, sé que heu contestat coses similars a noies, però crec que falta bastanta informació en relació als nois. Tinc 17 anys, i crec que mai he arribat a l'orgasme. Sí, pot semblar absurd, però és així.
Abans de rebre una resposta genèrica, sóc conscient que m'he de conèixer a mi mateix (porto anys fent-ho, provant coses diferents en quant a ritmes, velocitats, fantasies)... També sóc conscient que el cervell és l'òrgan més important i que si estic pendent d'arribar a l'orgasme, no hi arribaré. Ho sé, i per això em centro en les sensacions, m'imagino escenes (no utilitzo pornografia ja que considero que és massa forta)... Bé, que intento gaudir del moment. Tot i així, sempre és com guai poder arribar a l'orgasme.
I sí, he estat descartat de fimosi, no crec que sigui un problema fisiològic. Aquí és on ve la meva pregunta. Tal com amb les noies passeu un vídeo explicant maneres de masturbació, hi ha algun també pels nois? M'agradaria poder gaudir de diversitat, i no del "puja i baixa" o fregament amb coixins de sempre. Em costa connectar amb la meva ment perquè "sé" que el que estic fent no és "real" que no deixa de ser la meva mà. Que no estic tenint sexe, i això fa que no pugui arribar a gaudir del tot suposo. Sí que estic hot, i ejaculo, però no tinc cap mena de sensació d'orgasme. Ni tan sols tremolo ni res. No sento plaer gran, només petites coses durant el procés. Però un grau molt, molt baix, com si em fessin pessigolles (per descriure el grau d'intensitat, no la sensació).
Dit això, m'agradaria aclarir que no he tingut cap relació sexual amb cap noia (ni masturbació ni res) pel que suposo que deu canviar la cosa en quant a sensacions. No obstant, tinc la por de no poder comunicar amb la meva parella (si n'arribo a tenir) què és el que m'agrada i què no. Perquè no ho sé ni jo.
Resum: què puc fer per millorar el plaer? Hi ha cap manera de poder conèixer noves maneres de donar-me plaer i d'autoconeixement? De connectar millor amb el meu cap? Moltes gràcies!
Laura Centellas

Hola,
Moltes gràcies per escriure'ns! És fantàstic que ens diguis les coses que has intentat i les que has provat per a solucionar aquest aspecte que et preocupa.
No sabem si alguna vegada has ejaculat, si no has ejaculat mai poden passar dues coses: que encara no tinguis els òrgans sexuals secundaris desenvolupats o que tinguis el que s'anomena ejaculació retrogada (tot i que es coneix com a orgasme sec, ja que el que passa és que el semen va cap a la bufeta urinària i no cap a l'exterior del cos).
Pel que fa a les diferents formes d'estimular-te, no coneixem cap vídeo com el que compartim amb les noies. Però podries buscar informació sobre massatge de penis. Pots provar a estimular amb les dues mans, no només pujant i baixant, pots provar a utilitzar lubricants, etc...
Una abraçada i gràcies per escriure'ns i llegir-nos!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas