Intoleràncies
Fa quatre anys em van diagnosticar intolerància a la lactosa, em va costar molt acostumar-s'hi, però finalment vaig trobar productes sense lactosa. Ara m'han diagnosticat intolerància a la fructosa. És a dir, soc intolerant a la lactosa i a la fructosa. No sé què menjar, ja que puc menjar molt poques coses. A més necessito menjar perquè competeixo i faig més de vuit hores d'esport a la setmana. Algun consell de menú?
Laura Centellas

Hola! Primer de tot, gràcies per consultar i explicar-nos el que et preocupa. El consell que et donem és que demanis ajuda professional, per exemple nutricionista. Si necessites parlar-ne més, et proposo que et posis en contacte amb l’Associació Contra l’Anorèxia i la Bulímia. Actualment, estem oferint un servei gratuït d’acollides telefòniques. Són trucades on poder explicar tot allò que et preocupa i et fa patir, un espai reservat per poder desfogar-te i explicar aquelles coses que sents que no pots dir a ningú. Una de nosaltres (psicòlogues) t’escoltarem i si cal et podem donar alguna pauta per poder portar tot això de la millor manera. El telèfon és 93 454 91 09. Ets molt valenta acceptant que hi ha alguna cosa que no va del tot bé i demanes ajuda per posar-hi remei, és el primer pas per a deixar aquest malestar endarrere. Esperem la teva trucada, una forta abraçada i molts ànims!
La Laura Centellas